Vadbe




Pilates (osnovni)

Je pilates na blazinah, kjer se gradi na osnovnih pilates načelih, ki jih potrebujemo za naslednjo stopnjo pilatesa oziroma za ostale oblike pilates vadbe. Osnovni program pomaga pridobiti boljšo ozaveščenost telesa, pravilen vzorec dihanja, lepši mišični tonus in držo, kontrolo gibanja in stabilnost. Gre za sistem, ki gradi notranje mišično ravnotežje, razvija telesno gibljivost in moč, oblikuje telo ter preprečuje bolečine v hrbtenici, medenici in ramenskem obroču. Z vajami se raztezajo vse mišične skupine lokalni in globalni stabilizatorji.





Progresivni pilates

Izhaja iz pilates metode in njenih osnovnih vaj, vendar je nadgrajen z večjo fluentnostjo in fizičnim izzivom. Primeren je za vse, ki želijo iti korak naprej od osnov, si želijo večjega fizičnega izziva in preizkusiti svoje znanje pilatesa v hitrejši, bolj aerobni obliki vadbe. Začetnikom vseeno priporočamo, da se najprej udeležijo nekaj ur osnovnega pilatesa, da pridobijo znanje, ki ga bodo lahko kasneje aplicirali v progresivni obliki vadbe. Uporaba različnih pripomočkov (žoge, elastični trakovi, utežke, fitnes obroči,…) pa naredi trening dodatno zanimiv in pripomore k dodatni obremenitvi.





Bootcamp


Bootcamp je oblika skupinske vadbe, ki temelji na vojaškem načinu treniranja z lastno težo in različnimi drobnimi rekviziti. Ideja je zelo preprosta in sicer v najkrajšem možnem času, narediti največ za dvig forme.

Vadba je primerna za vsakogar, ki skozi intervalni trening želi vplivati na preoblikovanje svoje postave, saj pospešen metabolizem, ki ga povzroči trening, vpliva na povečano porabo kalorij in kurjenje odvečnih tesesnih maščob.

Tak način treninga je primeren za vsakogar, ki si želi učinkovitih treningov in hitrega napredka.

Naj vas beseda "vojaški " v vojaški način treniranja ne prestraši, saj je vadba kljub vsemu družabna in zabavna! Preizkusite se!





Pump TRX


Pump TRX je vodena krožna vadba se izvaja z lastno težo, utežmi, lastno težo in trakovi. Poudarek je na pravilno izvedenih osnovnih gibalnih vzorcih, ki nam pomagajo pri gibljivosti v vsakodnevnem življenju. Z vadbo izboljšujemo moč, mišično maso in pravilno telesno držo. Vadba je prilagojena je tako za začetnike kot tudi za zahtevnejše vadeče posameznike, saj ponuja veliko različnih opcij.






Pain free pilates

Pain free pilates je namenjen vsem, ki imajo mišično skeletne težave, bolečine, so končali fizioterapijo po operativnih posegih in se želijo vrniti v aktivnost, mamicam po porodu s težavami z diastazo in bolečinami v ledveno-medeničnem predelu in se veliko drugih (priporočamo, da se posvetujete z nami pred obiskom na tel št.: 040 124 - 122). Z bodočo fizioterapevtko bodo ure prilagojene individualno tudi v skupini, saj so skupine majhne in je tako več pozornosti lahko usmerjene na vašo problematiko.

Na urah se bo delalo z različnimi pripomočki, v različnih položajih telesa v prostoru. Primarno se bo delalo na stabilnosti, mobilizaciji sklepov, ravnotežju in postopoma preidemo tudi v trening moči. Prvotna želja bo pa seveda zmanjšanje bolečine.









Pilates za nosečnice

Pilates za nosečnice je program, ki je namenjen bodočim mamicam, ki želijo aktivno preživeti nosečnost in si jo s tem še polepšati. Vadba je prilagojena telesnim potrebam in zmogljivostim nosečnic.

Dokazano je, da zmerna telesna aktivnost med nosečnostjo ugodno vpliva na psihofizično stanje nosečnice, saj preprečuje in zmanjšuje nevšečnosti, ki nastanejo v tem obdobju. Telesna aktivnost vas bo napolnila s potrebno energijo in z redno vadbo bo tudi porod lažji. Telo vam bo hvaležno za predporodno vadbo, s katero boste lažje obvladovale aktivnosti po porodu.

Posebna pozornost pa velja, če imate katerokoli srčno ali dihalno bolezen, diabetes, visok krvni pritisk, ali če ste že kdaj predčasno rodile ali splavile. Takrat je vedno nujen oseben zdravniški nadzor.

Ura poteka ob zadostnem številu kandidatk.