Oblikuje telo

• bolj plosk trebuh, ožji pas
• čvrstejša stegna in zadnjica
• lepo oblikovane in okrepljene roke
• izboljša telesno držo in ravnotežje

 


Napolni z energijo

• povečuje telesno moč in energijo
• odpravlja glavobole in bolečine v hrbtu
• izboljša miselno koncentracijo


Boljše počutje

• izboljša spanec
• je način sprostitve in premagovanja stresa
• pomaga pri okrevanju po poškodbah

 


Izboljša zdravje

• izboljša imunski sistem
• preprečuje nastanek osteoporoze
• preprečuje pojav inkontinence






Pilates je vadba za zlitje misli,
telesa in duha


Vadbeno tehniko je v 30. letih prejšnjega stoletja razvil zagovornik ozaveščenega in aktivnega načina življenja Joseph Hubert Pilates. Pilates je vadba za oblikovanje telesa, ki omogoča zlitje misli, telesa in duha. Zaradi vse bolj sedečega načina življenja, prisilnih drž na delovnem mestu, napačne ali pretirane mišične obremenitve pri športih postajajo večje mišične skupine vse močnejše in negibljive, druge pa šibijo. Pilates poudarja pomembnost mišičnega ravnovesja za dobro telesno počutje, preventivo pred poškodbami in pravilno telesno držo. Mišično ravnovesje pomeni, da so vse mišice v telesu dobro razvite, da vsaka mišična skupina deluje optimalno ter opravlja svoje naloge pri gibanju.

Skozi vadbo osvajate znanje in vse bolj poglobljeno zavedanje lastnega telesa. Izvajanje gibalnih vzorcev od posameznika zahteva novo spoznavanje telesa ter spremembo starih gibalnih navad. To omogoča uspešno prenašanje v katerikoli šport ali vsakdanje življenje, saj se bolj zavedamo dihanja, pazimo na pravilno držo med hojo in sedenjem ali dviganjem bremen. Posledično naše gibanje postane bolj pravilno, varnejše in ozaveščeno v vsakem trenutku.

Na prvih vadbah se začetnikom pilates lahko zdi počasen in zelo enostaven. Redna vadba in obvladovanje vseh načel vadbe pa te poglede zelo hitro zamenja z občutki izziva ter željo po doseganju novih razsežnosti in preseganju lastnih meja. Težavnostnih stopenj je več, tako lahko prilagojeno obliko vadbe popolnoma varno izvajamo med nosečnostjo in po porodu ter pri osteoporozi, bolečinah v hrbtenici in mišičnih poškodbah.